חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
iw Hebrew

אוסמוזה הפוכה ביתית

אוסמוזה הפוכה ביתית

ביתית קטנה יותר ועדיין אוסמוזה הפוכה. אם עדיין לא התחלתם שמים שהנכם רוצים להשתמש הם מי אוסמוזה הפוכה, מסיבה שתצטרכו להפוך את המרתף או את המטבח למפעל להתפלת מים, אין דאגה!

אפשרות הראשונה להתקנת מערכת אוסמוזה הפוכה ביתית היא מערכת "מתחת לדלפק".
מערכת אוסמוזה הפוכה מחוברת לאספקת המים מתחת לכיור שלך, שבו המים עוברים דרך 4 או 5 מסננים כדי להשיג טיהור מים. המים המסוננים מאוחסנים במכל אחסון (גם מתחת לכיור). ברז נפרד לחלוטין מותקן בכיור שלך, שמזרים מי אוסמוזה הפוכה לשתייה.
באוסמוזה הפוכה ביתית, מומלץ מאד להכיל מינירליזטורים שאלו הם מסנני שיש שונים אשר מוסיפים מינרלים חיוניים לגוף האדם לאחר שהמים עברו סינון של פילטרים. אחר מה שיקרה בגוף האדם הו תהליך אוסמוזה טבעי.

זוכרים מה זה?

כן בדיוק המים עם ריכוז מלחים נמוך יחדור דרך קרום חצי חדיר על מנת להגיע לאיזון מומסים בגוף.
ואז יהיה תהליך דילול המלחים בגוף (שזה לא בריא) לכן הקפידו שבמערכת אוסמוזה הפוכה ביתית שלכם כן יותקנו המינירליזטורים.

האם קיימים עוד חסרונות באוסמוזה ההפוכה?
לקבלת מידע על חסרונות של אוסמוזה הפוכה לחץ כאן >>>

למדריך המקיף על אוסמוזה הפוכה תעשייתית לחץ כאן!

פוסטים אחרונים שנצפו:

ניקוי כימי מעבה

שיפור הנדסת מים מבצעת ניקויים כימים ומכניים במערכות עיבוי מים.
מעבה הוא מערכת להחלפת חום ממגדל קירור שבו זורמים מים ממגדל הקירור בתוך צינורות וגז הקירור זורם במעטפת סביבם ומתקרר על ידי מי עיבוי.

טיפול בשפכים

כמות השפכים שהתעשייה בישראל מייצרת הרבה יותר גדולה ומזהמת מכמות השפכים הביתית. כמו כן, בעוד ששפכים בייתים מפורקים במכוני טיהור ממשלתיים, שפכים תעשייתיים בגין מרכיביהם נדרשים להליכי טיהור יותר מעמיקים, אשר מכוני טיהור רגילים אינם יכולים לספק. כפועל יוצא מכך, האחריות על טיפול בשפכים בתעשייה מוטלת על כתפי בית העסק, הנדרש למצוא פתרונות נאותים שימנעו את זיהום מערכות הביוב העירוניות. אלו בדיוק הפתרונות שמציעה חברת שיפור- מערכות מים, וזאת באופן המותאם לסוג ולכמות השפכים של כל לקוח.

טיפול מים במגדלי קירור

טיפול מים במגדלי קירור – מחזור מים פתוח.
מגדלי קירור משתמשים במים על מנת לספוג אנרגיה ולקרר מערכות שונות. במגדלי קירור בעלי מחזור פתוח, אויר מוזרם בדרך כלל כלפי מעלה. המים מוזרמים דרך מתזים כלפי מטה תוך מגע הדוק בשטח גדול עם אויר. קירור המים מושג ע"י מעבר חום מהמים לאויר.
מים אלה מקררים מערכות על ידי הזרמתם דרך מחליפי חום. כאשר המים מתנדפים, כל המלחים וזיהומים אחרים שהיו במים, נשארים במים מסוחררים. ריכוז של חומרים המומסים מגיע במהירות לערך גבוה מאד. בנוסף, חלקיקים וזיהומים אחרים נכנסים עם האויר לתוך המים המסוחררים ומחריפים את הבעיה. אם לא מטפלים במים בצורה יעילה, עלולה להיווצר אבנית , קורוזיה והצטברות משקאות שונים שפוגעים ביעילות הזרימה והחלפת חום.

שיתוף פוסט זה:

shipur.info

מאמרים נוספים

אולטרה פילטרציה

אנו חברת שיפור הנדסת מים היבואנים של חברת TORAY למערכות אולטרה פילטרציה בארץ.
מערכות אולטרה פילטרציה מים היא דרך אמינה ויעילה לטהר מים מזיהומים מפוזרים וקולואידיים, חומרים אורגניים, חיידקים וירוסים שאינם משנים את המלח שלהם.

קרא עוד »

שומרים על סביבה ירוקה ונקייה יותר

השאירו פרטים ונשמח לסייע!