חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
iw Hebrew

מסנן חול קוורץ

מסנן חול קוורץ

פילטרים לניקוי זיהומים מכניים עם עומס גרגרי Mayerkraft-R נועדו להסיר חומרים תלויים ממוצא אורגני, כמו חלודה (ברזל מחומצן), חול עדין ומתלים אורגניים עם מידות של מעל 40-50 מיקרומטרים (0.04-0.05 מ"מ ומידות של מעל 40-50 מיקרומטרים (0.04-0.05 מ"מ וממומטר של מעל 40-50 (0.04-05 מ"מ ומים (0.04-05 מ"מ. יותר).

יישום

מסנני חול קוורץ הינם מסננים של זיהומים מכניים בתחנות טיפול במים משמשים להבהרת מי שטח ובמערכות אספקת מים נוכחיות. הם מותקנים לאחר מסנני רשת או דיסק – בוץ, תוך עיכוב זיהומים מכניים גדולים של יותר ממאה מיקרומטר (חול, קנה מידה וכו '). אם יש עמוד אוורור במתחם, מסנן המשקע מותקן לאחר מכן.

עקרון הפעולה

למסנני חול קוורץ חילופיים עם טעינה קטליטית יש שני מצבי הפעלה עיקריים – מצב עובד (סינון) והתחדשות.

במצב עבודה, מים, העוברים בגוף המסנן המכני מלמעלה למטה דרך שכבה של עומס גרגרי, מסוננים ומשוחררים מחלקיקי זיהום. העמסת סינון במסננים משקעים משמשת בחול קוורץ, או באלומינוסילט מיובש. בעל דרגה דקה יותר של סינון וצפיפות נמוכה יותר, המאפשרת התחדשות המסננים המתבצעים על ידי שטיפה הפוכה.

התחדשות העמסת המסנן (שחזור תכונות ההפעלה) מתבצעת בזמן נתון על ידי יחידת בקרת פילטר אוטומטית, למשל, בלילה אחת ליומיים. כאשר שוטפים את העמסת המסנן, הוא משוחרר על ידי זרם המים והוצאת מזהמים שהצטברו מעובי העומס לביוב. ואז יש שטיפה ישירה, הנחוצה לאטום טעינה, שלאחריה המסנן עובר למצב ההפעלה. זמן ההתחדשות של מסנני משקע הוא בין 5 עד 15 דקות.

מצבי ההתחדשות של יכולת המסנן מסנן מתרחשים במצב אוטומטי, ותדירותם ומשך הזמן שלהם מתוכנתים עם עבודת ההתחלה של המסנן בהתאם לניתוחים של מצבי מי המקור, הזרימה היומית וצריכת המים. יש גם משטרים ידניים וחצי -אוטומטיים להתחדשות המסנן של זיהומים מכניים לעומס מסנן מיידי או מתעכב (בלילה שלמחרת).

יחידת בקרה אוטומטית מיתוג זרימת מים, מקרה העשוי מתמיכה בפיברגלס מזוין עם שכבה פנימית של פוליאתילן, מדיום סינון, מילוי חצץ – מצע, צינור הרמת מים וסל ההפצה התחתון.

יתרונות

  • סינון קומפקטיות.
  • לכלוך מוגבר
  • מידה גבוהה של ניקוי מחומרים תלויים
  • ההתחדשות נמצאת מתחת למים בזרם המים, המבטל את השימוש במשאבות שוטפות
  • פשטות ההתקנה והתפעול
  • בעת שינוי איכות המים הנכנסים, התדירות ומשך התחדשות המסנן על ידי תרגום פשוט של יחידת בקרת המסנן בכיוון זה או אחר;
  • שירות המסננים לניקוי זיהומים מכניים מורכב בבדיקה מעת לעת את ביצועי יחידת הבקרה, במידת הצורך, שטיפה מפיקדונות ברזל ומזהמים אחרים
  • אחת לשלוש עד שבע שנים, הוספה או החלפה מוחלטת של עומס המסנן, מכיוון ששחיקה (הטחינה) מתרחשת במהלך התחדשות;
  • היעדר ריאגנטים במהלך המסנן.

פוסטים אחרונים שנצפו:

טיפול בשפכים

כמות השפכים שהתעשייה בישראל מייצרת הרבה יותר גדולה ומזהמת מכמות השפכים הביתית. כמו כן, בעוד ששפכים בייתים מפורקים במכוני טיהור ממשלתיים, שפכים תעשייתיים בגין מרכיביהם נדרשים להליכי טיהור יותר מעמיקים, אשר מכוני טיהור רגילים אינם יכולים לספק. כפועל יוצא מכך, האחריות על טיפול בשפכים בתעשייה מוטלת על כתפי בית העסק, הנדרש למצוא פתרונות נאותים שימנעו את זיהום מערכות הביוב העירוניות. אלו בדיוק הפתרונות שמציעה חברת שיפור- מערכות מים, וזאת באופן המותאם לסוג ולכמות השפכים של כל לקוח.

פרויקט אלגטק – קיבוץ קטורה

פרויקט אלגטק- קיבוץ קטורה
חברת אלגטק עוסקת בביוטכנולוגיה ונחשבת לאחת המובילות בתחום בייצור רכיבים טבעיים לתחום הקוסמטיקה ובריאות העור.
אלגטק, היא היצרנית הגדולה ביותר של אסטקסנטין – נוגד החמצון החזק בטבע. התחום העיקרי בחברה הוא ייצור סוגים שונים של מיקרו אצות.
מפעל אלגטק הראשי נמצא בקיבוץ קטורה, מי הרשת באזור זה בעלי מוליכות גבוהה מאוד, כ- 3500 מיקרוסימנס.

שיתוף פוסט זה:

shipur.info

מאמרים נוספים

אולטרה פילטרציה

אנו חברת שיפור הנדסת מים היבואנים של חברת TORAY למערכות אולטרה פילטרציה בארץ.
מערכות אולטרה פילטרציה מים היא דרך אמינה ויעילה לטהר מים מזיהומים מפוזרים וקולואידיים, חומרים אורגניים, חיידקים וירוסים שאינם משנים את המלח שלהם.

קרא עוד »

שומרים על סביבה ירוקה ונקייה יותר

השאירו פרטים ונשמח לסייע!