חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
iw Hebrew

ניקוי כימי מאייד

ניקוי כימי מאייד

שיפור הנדסת מים מבצעת ניקויים כימים במאיידים. מאייד הוא מערכת החלפת חום המאייד את נוזל הקירור לתצורת גז.

בתהליך זה, נוצרים קורוזיה ובוצה ושוקעים בתוך הצינורות , משקעים אלו מורידים את יעילות מעבר החום ותפוקת הקירור וגורמים לבזבוז אנרגיה.

נדרש ניקוי כימי אחת לתקופה מסוימת או בעת ירידה בתפוקת הקירור (החלפת החום), כמו כן, ניתן לראות שהמאייד זקוק לניקוי כאשר יש הפרש טמפרטורות חריג בין הגז למים.

ניקוי כימי במאייד יתבצע על ידי אביזרים ייחודיים באמצעות סירקולציה של חומר חומצי עם אינגיביטור קורוזיה ולאחר מכן נטרול החומר על ידי חומרים בסיסים לתהליך איזון PH במעבה.

לאחר נטרול החומר, מתבצעת שטיפה על ידי מים.
לאחר ניקוי כימי, יתבצע ניקיון מכני למאייד.

ניקוי מכני כולל פתיחת מכסים של המאייד, שטיפה באמצעות לחץ מים את אזור הצינוריות ולאחר מכן העברת משחולת המוזנת בלחץ מים ומבצעת ניקוי הידרודינמי לכל צינור וצינור.
קיימת גם אופציה של ניקוי מכני על ידי מכשיר עם מברשות מסתובבות.

ניקיון זה המתבצע בעזרת דיזה נמצא יעיל מאוד לניקוי המאייד, שאריות האבנית שיישארו לאחר הניקיון הכימי, ינוכו סופית לאחר הניקוי המכני – מומלץ מאוד לבצע את התהליך הזה.

שיפור הנדסת מים בעלי ניסיון ויודעים להתאים את החומר למאייד המסוים בהתאם לנתוניו ולחומרת הבעיה, יש ברשותנו ציוד מתקדם שיכול להתמודד עם סוגי מאיידים שונים ולהיות מותאם לגודלם ובכך לבצע את הניקוי בצורה הבטוחה והיעילה ביותר.

פוסטים אחרונים שנצפו:

טיפול בקורוזיה במגדלי קירור

קורוזיה בלתי מבוקרת במערכות קירור, אחראית לבלאי מואץ של הציוד, לכן החשיבות הרבה בתכנון נכון של טיפול מי קירור היא הכרחית. מעבר לבלאי מואץ, קורוזיה פוגעת בתהליך החלפת החום על ידי הקטנת מוליכות טרמית וסתימת מעברים בצנרת.
שיקולים לטיפול במי קירור חייבים לכלול את כל הפרמטרים כולל גורמים הנדסיים .

מרכך H+ כפיתרון לבעיות האבנית במגדלי קירור

מערכת ריכוך H+ כפתרון יעיל לשיקוע במגדלי קירור (מאמר חדש יולי 2018)
הבעיה העיקרית בטיפול במי מגדל קירור הינה שיקוע של אבנית על מחליפי חום, כברות של מגדל, ומשאבות.
אז מה נכון לעשות על מנת למנוע את התופעה הנוראית שאיתה צריך להתמודד מדי יום.
איזה מן טיפול מומלץ לבצע במי הזנה, ועד כמה שכבת אבנית זוללת אנרגיה חשמלית לקירור המים?

התפלת מים

התפלה הוא תהליך של הסרת תוכן מלח ממים. במהלך תהליך ההפרדה הזאת, המים שהוסרו מהם המלחים הופכים להיות מים ראויים לשתיה או תאליכים טכניים שונים בתעשיות שונות.

מערכות U.V

עיקור בהקרנת U.V הו תהליך סטנדרטי בתעשיות רבות במיוחד בתעשייה הפרמצבטית, בתעשייה המיקרואלקטרוניקה, תהליך דיאליזה וכדומה. לאחרונה חדרה שיטת עיקור מים זו לתהליכים נוספים כגון מגדלי קירור, מערכות מסוחררות, חוות דגים ומערכות ימיות. בנוסף, אחד החידושים בשנים האחרונות הוא חיסול כלור נותר וכלוראמין בהקרנת U.V .

שיתוף פוסט זה:

shipur.info

מאמרים נוספים

אולטרה פילטרציה

אנו חברת שיפור הנדסת מים היבואנים של חברת TORAY למערכות אולטרה פילטרציה בארץ.
מערכות אולטרה פילטרציה מים היא דרך אמינה ויעילה לטהר מים מזיהומים מפוזרים וקולואידיים, חומרים אורגניים, חיידקים וירוסים שאינם משנים את המלח שלהם.

קרא עוד »

שומרים על סביבה ירוקה ונקייה יותר

השאירו פרטים ונשמח לסייע!