חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
iw Hebrew

ניקוי כימי סוללות יחידות טיפול אוויר – יט"אות

ניקוי כימי סוללות יחידות טיפול אוויר – יט"אות

שיפור הנדסת מים בעלת ניסיון של למעלה מ-20 שנים בניקויים כימים של סוללות יחידות טיפול אוויר (יטאות), היט"אות הם שם כולל לסוללות איוד וסוללות מים קרים.

צד אויר

במסגרת העבודה אנו מנקים בצורה מקצועית סוללות יט"אות באמצעות התזה, על ידי חומר אלקלי מיוחד אשר חודר דרך מעברי הסוללה, מקציף וממיס את הלכלוך שנוצר מאבק ותוצרים שומניים מרחפים באוויר וכך, נפתחים המעברים לזרימת אוויר אפקטיבית להשגת החלפת חום מרבית.

לאחר ההתזה של החומר, דרוש זמן המתנה על מנת שהחומר יגיב וימיס את הלכלוך הקיים כראוי, לרוב נצטרך לבצע את הפעולה מספר פעמים עד להוצאת כל הלכלוך מהסוללה.

צד מים

קיימים מצבים בהם היט"אות מתמלאים בבוצה (במיוחד באזור של המים הקרים "המערכת הסגורה") ונדרש טיפול על ידי שטיפה של הצד של המים בסחרור עם חומר חומצי (קלינר 100) על מנת להמיס את הבוצה.

כאשר סוללה נסתמת, תפוקת היחידה יורדת באופן דרסטית ועם זאת צריכת אנרגיה גודלה.
לכן, יש חשיבות רבה לבדיקת היט"אות וטיפול יעיל אחת לתקופה מסוימת או במקרה של ירידה בתפוקות הקירור.

לשיפור הנדסת מים אנשי מקצוע למודי ניסיון שיכולים להתמודד עם כל מצב אפשרי בטיפול ביחידות טיפול מים, כל טכנאי עבר את ההכשרות הנדרשות, הוסמך לעבוד בגובה וצבר ידע רב.

אנו מתאימים תכשירים ייחודים בהתאם למצב היחידות על מנת לבצע ניקוי ממוקד ויעיל לפסולת הפוגעת בהחלפת החום עם מתן זהירות מרבית ליחידה עצמה.

פוסטים אחרונים שנצפו:

טיפול מים בדודי קיטור

דודי קיטור מיועדים ליצור קיטור לצרכים שונים בתעשייה, בעת שריפת הדלק מערכת בעירה מחממת את המים בדוד, המים הרותחים בדוד מחממים את המים שעוברים בצינורות בתוך הדוד.
החלפת חום בטמפרטורות גבוהות יוצרת סביבה נוחה להתגבשות חלקיקים במים. ריכוז המלחים עולה בצורה מהירה ונוצר שיקוע אבנית. משקעים נוספים נוצרים בדוד כגון קלציום סיליקט CaSio3, מגנזיום סיליקט MgSio3
עודף פוספט יוצר קלציום פוספט CaPO4, עודף סולפיט יוצר קלציום סולפיט CaSo4, תוצרי קורוזיה של ברזל או נחושת מגיעים בעיקר מקו מי עיבוי או חומרים שנכנסו בתהליכים.

מים אפורים

המודעות הרבה לאיכות הסביבה ולצורך בשמירת על המשאבים הקיימים, הולידה לא מעט פתרונות אלטרנטיביים המספקים מענה לצרכים שונים ועוזרים לשמור על הקיים. מים אפורים הם דרך לשמור על כמות המים הקיימת, מבלי לבזבז, ותוך ניצולם באופן מקסימאלי. מהם יתרונותיהם של מים אלה? הנה, התשובה.

אולטרה פילטרציה

אנו חברת שיפור הנדסת מים היבואנים של חברת TORAY למערכות אולטרה פילטרציה בארץ.
מערכות אולטרה פילטרציה מים היא דרך אמינה ויעילה לטהר מים מזיהומים מפוזרים וקולואידיים, חומרים אורגניים, חיידקים וירוסים שאינם משנים את המלח שלהם.

שיקוע במגדלי קירור

הבעיה העיקרית בטיפול במי מגדל קירור הינה שיקוע של אבנית על מחליפי חום, כברות של מגדל, ומשאבות.
אז מה נכון לעשות על מנת למנוע את התופעה הנוראית שאיתה צריך להתמודד מדי יום.
איזה מן טיפול מומלץ לבצע במי הזנה, ועד כמה שכבת אבנית זוללת אנרגיה חשמלית לקירור המים?

שיתוף פוסט זה:

shipur.info

מאמרים נוספים

אולטרה פילטרציה

אנו חברת שיפור הנדסת מים היבואנים של חברת TORAY למערכות אולטרה פילטרציה בארץ.
מערכות אולטרה פילטרציה מים היא דרך אמינה ויעילה לטהר מים מזיהומים מפוזרים וקולואידיים, חומרים אורגניים, חיידקים וירוסים שאינם משנים את המלח שלהם.

קרא עוד »

שומרים על סביבה ירוקה ונקייה יותר

השאירו פרטים ונשמח לסייע!