חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
iw Hebrew

פילטר מים ביאומטרי על בסיס עבודת הכליות

פילטר מים ביאומטרי על בסיס עבודת הכליות

חוקרי ומהנדסי מים באוניברסיטת נאניאנסק בסינגפור מנסים לפתח פילטר מים שיעבוד בצורה של כליות בני אדם, לפי ההשערות של החוקרים, פילטר מסוג זה יהיה אפקטיבי פי שתים עד שתיים וחצי מביצוע של אוסמוזה הפוכה.

כמו כן, העלויות של טיהור מים ירדו לעלויות מזהירות, הן מבחינת בזבוז אנרגיה והן מבחינת בלאי המערכת.

המשימה העיקרית בפיתוח של פילטר מים מסוג זה היא להגיע למצב בו החלבון מתפקד בצורה דומה לתפקוד החלבון בכליות של בן אדם או חיה.

החוקרים מודיעים שהפיתוח נמצא בשלבים מאד מתקדמים, ושללא כל ספק פילטר מים זה יהיה הפילטר האפקטיבי ביותר, וישמש גם בתעשייה וגם בשימוש הביתי.

ההשקעה הכוללת לפיתוח פרויקט מוערכת בכ-100 מיליון דולר.

פוסטים אחרונים שנצפו:

טיהור מים

חברת שיפור – מערכות מים מתמחה בהליכים תעשייתיים וביתיים לטיפול במים, ומציעה ללקוחותיה מגוון פתרונות יעילים הנשענים על שני עשורים של פעילות בתחום. הפתרונות כוללים גם טיהור מים לרבות אוסמוזה הפוכה, סינון מים, טיהור מים קטיוני ואניוני, טיפול במגדלי קירור ודודי קיטור ומתבססים על טכנולוגיות הנדסת מים מתקדמות, ירוקות וידידותיות לסביבה.

התפלת מים

התפלה הוא תהליך של הסרת תוכן מלח ממים. במהלך תהליך ההפרדה הזאת, המים שהוסרו מהם המלחים הופכים להיות מים ראויים לשתיה או תאליכים טכניים שונים בתעשיות שונות.

שיתוף פוסט זה:

shipur.info

מאמרים נוספים

אולטרה פילטרציה

אנו חברת שיפור הנדסת מים היבואנים של חברת TORAY למערכות אולטרה פילטרציה בארץ.
מערכות אולטרה פילטרציה מים היא דרך אמינה ויעילה לטהר מים מזיהומים מפוזרים וקולואידיים, חומרים אורגניים, חיידקים וירוסים שאינם משנים את המלח שלהם.

קרא עוד »

שומרים על סביבה ירוקה ונקייה יותר

השאירו פרטים ונשמח לסייע!