חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
iw Hebrew

מגדלי איילון ביזנס ABC – מערכת מינון ובקרה ב-9 מגדלי קירור

מגדלי איילון ביזנס ABC – מערכת מינון ובקרה ב-9 מגדלי קירור

בניין משרדים עם תשעה מגדלי קירור בסה"כ של 1,800 טון / קירור, הותקנה מערכת טיפול במים על בסיס בקרה אינדוקטיבית, ומשאבות מינון כימיקלים, המערכת למניעת שיקוע אבנית, קורוזיה ומניעת התפתחות אצות ומיקרו אורגניזמים במים. כמו כן, הותקנה גם מערכת למניעת קורוזיה ובקטריות במערכת סגורה של מערכת הקירור.

פוסטים אחרונים שנצפו:

ניקוי כימי מאייד

שיפור הנדסת מים מבצעת ניקויים כימים במאיידים. מאייד הוא מערכת החלפת חום המאייד את נוזל הקירור לתצורת גז.

טיפול מים בדודי קיטור

דודי קיטור מיועדים ליצור קיטור לצרכים שונים בתעשייה, בעת שריפת הדלק מערכת בעירה מחממת את המים בדוד, המים הרותחים בדוד מחממים את המים שעוברים בצינורות בתוך הדוד.
החלפת חום בטמפרטורות גבוהות יוצרת סביבה נוחה להתגבשות חלקיקים במים. ריכוז המלחים עולה בצורה מהירה ונוצר שיקוע אבנית. משקעים נוספים נוצרים בדוד כגון קלציום סיליקט CaSio3, מגנזיום סיליקט MgSio3
עודף פוספט יוצר קלציום פוספט CaPO4, עודף סולפיט יוצר קלציום סולפיט CaSo4, תוצרי קורוזיה של ברזל או נחושת מגיעים בעיקר מקו מי עיבוי או חומרים שנכנסו בתהליכים.

ניקוי כימי מעבה

שיפור הנדסת מים מבצעת ניקויים כימים ומכניים במערכות עיבוי מים.
מעבה הוא מערכת להחלפת חום ממגדל קירור שבו זורמים מים ממגדל הקירור בתוך צינורות וגז הקירור זורם במעטפת סביבם ומתקרר על ידי מי עיבוי.

מסנן חול קוורץ

פילטרים לניקוי זיהומים מכניים עם עומס גרגרי Mayerkraft-R נועדו להסיר חומרים תלויים ממוצא אורגני, כמו חלודה (ברזל מחומצן), חול עדין ומתלים אורגניים עם מידות של מעל 40-50 מיקרומטרים (0.04-0.05 מ"מ ומידות של מעל 40-50 מיקרומטרים (0.04-0.05 מ"מ וממומטר של מעל 40-50 (0.04-05 מ"מ ומים (0.04-05 מ"מ. יותר).

שיתוף פוסט זה:

shipur.info

מאמרים נוספים

אולטרה פילטרציה

אנו חברת שיפור הנדסת מים היבואנים של חברת TORAY למערכות אולטרה פילטרציה בארץ.
מערכות אולטרה פילטרציה מים היא דרך אמינה ויעילה לטהר מים מזיהומים מפוזרים וקולואידיים, חומרים אורגניים, חיידקים וירוסים שאינם משנים את המלח שלהם.

קרא עוד »

שומרים על סביבה ירוקה ונקייה יותר

השאירו פרטים ונשמח לסייע!